HIPP HIPP HURRA !

76717-72 Grattis Gunnar på din födelsedag den 20/3 08

Mna kan säga att detta med livet alltid har sina olika svängar och gårdagen var en sådan !
Min moder som haft ``the flue ``i en vecka åkte till Guldvingen och fick sedan åka in till Sjukhuset för ytterligare koll !
Det gick bra och hon fick sedan åka hem.(Men vid röntgen så var det en kvinna som jobbade där som berättade att hon kände igen mig och min tvillingsyster (Vi var med mor på sjukhuset tillsammans med Lottas son Theo)
då hon själv var på BB när jag och Lotta föddes och hon mindes mor så väl med oss två på var sin arm ! )
Tänka sig att livet går i cirkel på något sätt och det får en att fundera på att allt har ett sammanhang och livet liksom hela tiden på olika sätt påminner en om detta !

Var sent om sider på Gunnars trevliga kalas och lyckades med konstycket att skriva fel på en 1 x 2 lapp så mina 11 rätt blev 7 när Gert rättade det hela ! Kolla in Gunnars trevliga hemsida och se bilderna på kalajset
www.gunnarkarlqvist.se

Jobbade i natt så nu är det bara att slagga lite,...

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Mycket trevligt att Du uppskattade 'gårdagens tillställning'.
.....och som vanligt måste jag få säga att jag uppskattade storligen att Du kom Göran och värmde den kamratliga stämningen ytterligare!
Förmiddagshälsning
Gunnar
Ps Glöm inte att titta på bilderna. Det finns en fin närbild på min högra häl! Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback