GL nytt

 Läckö är åter stängt för säsongen och som medlem av läckös vänner så kan jag säga att slottet åter står sig som vår största turistatraktion och så kommer den också att göra under en lång tid framöver !
Det är detta med att vi som människor har ett naturligt intresse av vår historia för att förstå vem vi är och vad vi vill framöver ! För mig står det alldeles klart att Lidköping skall vårda sin historiska förankring in i framtiden !

Nu har jag jobbat i 4,a nätter och nu blir det politska möten ..i en vecka med att jag på lördag tillsammans med tjejen Madde ska till Kållandsö GoIF,s årsfest !

krya på dig Kjell Hedvall.. Du behövs I Lidköpings politiken !

Ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Trodde aldrig att jag skulle gå på fotbollsfest, kommer att bli spännande=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback