Semester i November !

Tjejen och Modern på tåg i Tyskland !

Nu ska vi snart ut på resa igen !  Det är alltid viktigt att komma iväg och i slutet av november åker vi alla i familjen till Danmark och Fredrikshavns badhotel ! Livet som politiker måste förgyllas med att trevligt privatliv för att man ska orka i längden och jag har förnärvarande inget att beklaga mig över gällande detta !

Nu känner jag mig bättre igen efter den kraftfulla förkylningen och jag ser fram mot en politisk och arbetstung vecka !

Måndag= Möte i Vänersborg om den nya primärvården i Västragötalandsregionen
Tisdag= Klimatkampanj på tidig morgon och sedan kommunstyrelsen hela dagen
Onsdag = Möte med M/b nämnds ordförande Paul Rask
                  Möte med Mp Lidköping
Sedan jobbar jag i 4,a nätter och efter detta är det Söndag eftermiddag och då blir det väl som i dag en gångtur i den vackra naturen i Lidköping. (I dag var det i Gesebol )

Jag får tacka för de trevliga kommentarerna jag fått på lidköpingsnytt efter förra debattinlägget och det är verkligen inspirerande att deltaga i denna debatt !

ha en fin och avslappande söndag
Göran

Kommentarer
Postat av: Jane

Ja, vi kommer ju vistas på badhotellet samtidigt. Ett ganska roligt sammanträffande :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback