Kort kort GL nytt

Gårdagen var en trevlig dag på många sätt :

Jag var med på debatt sidan i NLT tillsammans med Mp Varas Stens Sundvall om betydelsen av reälla satsningar på kollektivtrafiken samt att jag var med i NLT och Skaraborgslänstidningen i frågan om Arvodesfrågan och att Majoriteten i elfte timmen avslagit arvodeshöjningen till följd av fler oraker men inte minst tack vare den kritik som varit från oss i Mp.
Det är viktigt att komma fram i Media och få fram viktiga budskap om man inte gör det så kan man inte påverka opinionen vilket är mycket viktigt för oss i politiken !

Jag har mycket framför mig det får bli en kortis-.-.

ha det gott

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

...och så något helt annat. Enligt uppgift brukar du regelbundet bjuda Maddes blivande svärson på cigaretter....vilket förstås är helt förkastligt med tanke på att dom senaste vetenskapliga rönen har kommit fram till att tobak tar 10 år av en mans liv.

Morgonhälsning från Solhaga

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback