Kort och gott

 Cicilia(madde) Arn (Göran) Arns-häst(Rebecka) bild Teres !
Livet är större än politik och det krävs att man gör andra saker av och till som att gå ut och gå ! Som denna bild visar! I den vackra skogen i Gesebol !

Annars så är det sjukvårdsgruppsmöte i Åmål i morgon där vi ska besöka en vårdcentral ! Sedan bär det av till Stockholm och möte med distriktföreträdare-riksdagsgruppen och partistyrelsen . Våra språkrör är där förståss och ska prata om budgeten för nästa år , sammarbetet med andra partier mm.. återkommer med info !

i går avslutade jag fotbollsäsongen med att döma min brorsdotter Hanna och hennes F 10 lag mot LIF f 10 och det blev förlust med några mål men kul var det ! 

Ha det gott
Göran
Uttalade mig till skaraborgsläns tidningen om detta med avslaget på mitt Hbt yrkande tillsammans med V. Kolla den gärna framöver !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback