GL nytt

hej !

 Igår valde Mp Vara en ny styrelse :

ordförande :  Sten Sundvall
sekreterare : Mikael Albansson
kassör  :        Solveig Andersson

De vill fortsätta sammarbetet med oss i Lidköping ! Det är ju så att mp inte har något mandat i Vara men det gryr en positiv vind där i Mp och jag är säker på att Mp nu tågar in i Kommunfullmäktige i Vara igen och vi kommer att ha stor glädje av vår samverkan framöver inför valet !

Jag är i Vänersborg i dag och det har varit mycket trevligt !
Stefan, Birgitta, Anna och Tony är ju de inkl.mig som är Mp,s rs grupp !
Vi la fram strategier inför framtiden som känns på alla sätt stimulerande !
Det handlar om kommande budget för regionen 2010-11-12..







Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Tack för att du alltid ger en reflektion på kommentarer /ler/ironi/!

Kvällshälsning

Gunnar

Ps Clary informerade oss om våra nya löner ikväll och eftersom du inte var där gav hon mig dina 'nya siffror'.....och du fick i dessa besparingstider minus 350 kr.....nej, nu hittade jag allt på för att få en reaktion på min 'kommentar'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback