GL nytt

En dag går fort !  Upp kl 05,30 för att ta sig till Stockholm via buss/tåg !

Var på en konferens gällande kommande nya nationella riktlinjer för stroke vård.
Dessa skall vara klara i maj i år och vi Västragötalandsregionen ligger långt framme med planeringen hur vi ska kunna klara de ökade stälda kraven på vår behandling akut/rehab mässigt som dessa nya riktlinjer kommer att göra !
Det var socialstyrelsen som anordnade detta seminarium med att bjuda in experter/tjänstemän tfrån hela landet för att ta in de sista synpunkterna innan riktlinjerna färdigställs !
Jag och Martin Andreasson (m) var medbjudna av vår Vg-strokeråd !
Jag träffade också läkaren Jesper Pousette som ingår i Vg,s stroke råd och som ju är verksam på teamrehab i Lidköping. Detta var en mycket givande dag och jag avslutade den genom att se Inter spela 0-0 mot mitt lag Manschester U ! Gillar Zlatan förståss. !


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Som du kanske har observerat har jag och Gustav påbörjat en ny träningskarriär på Friskis & Svettis Gym!

Gustav undrade (och jag också) ifall inte du kunde göra oss sällskap bland alla specialmaskiner!

Eftermiddagshälsning från hemvården i Drömstan

Gunnar

Postat av: Grobbe

Får återigen påminna dig om att ditt lag är Ipswich Town man byter inte lag hur som helst!!!



Forza Inter i returen

2009-02-28 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback