Kf,s nytt,,.Äntligen så är framtiden klar för Sannorna.,....


Jag är glad att som miljöpartist kunna vara med och besluta om att i Lidköping införa ett kommunalt stadsnära naturreservat på östra Sannorna !

Alla partier sade ja denna kväll till detta ! .,.
Jag och Carin Lexmon är överens tillsvidare i och med att M säger ja till detta omän med en reservation att förutom de nu tilltänkta två siktgator, med ytterligare en på sikt kunna kompletera detta ytterligare framöver men det är som sagt var inte ens yrkat på från Carin och därmed är Sannornas framtid beseglat.,.,
Det blir ett naturreservat och inte ett strandnära bostadsområde ! Tack M och Carin Lexmon för detta !
Det finns ett nytt miljötänk i Reinfeldts Moderater trots allt !

På sensommaren 2010 hoppas jag kunna se på när reservatet invigs och jag är säker på att detta kommer att glädja många kommuninvånare framöver..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback