GL nytt

Tack Jane för dina råd och jag hoppas kunna ha fortsatt kontakt med dig i utvecklingen av denna blogg och om mycket annat förstås!
Hälsa Peter!
Vi är just nu inne i Mp,s medlemsomröstning om vilka som ska vara med på vår lista till Europarlamentet som jag enligt valberedningen ska stå på ! 20,e plats ! Jag tycker det är viktgt att Mp gör ett bra val och att vi får in fler än en person till parlamentet ! Jag är beredd att göra ett bra kampanjarbete för detta och kommer att föra ut vårt budskap med ett stort engagemang ! Jag hoppas många medlemmar tar chansen att påverka listan och röstar . Slutdatum för detta är 31 januari.

Det var trevligt att besöka sjukhusen i Borås och skene i går tillsammans med ; Birgitta, Tony, Ingegerd och Ellie !
Sparbetingen på SÄS (Södra Älfsborg sjukhus) är ca 80 millioner och det ska till beslut i ansvarig Hälso och sjukvårdsnämnd senare i vår ! Här sitter Ellie och Ingegerd för oss ! Vi träffade infochefen i Borås och fackliga,läkare och avdelningschefer i Skene ! Vi hade konstruktiva samtal med båda parter !


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Så du har bytt färg nu. Gått från en grön till en ljusblå variant /ler/.

Kvällshälsning

Gunnar

Postat av: Jane

Mycket klar förbättring må jag säga! Jag är stolt :)

2009-01-25 @ 23:59:56
URL: http://jane.bloggagratis.se
Postat av: Johan H

Håller Göran på att få en webbmaster rentutav? :P

2009-01-26 @ 18:45:56
URL: http://johan-hellstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback