GL sommar

Det var väldigt trevligt att vara med på Arn,s och Cecilias brölopp på 1100 talet (se arn-filmen del 2) God mat, dryck med fantastisk stämning där det dansades mycket. Som ni ser här så var klädseln annorlunda på den tiden men håll med om att stilen var ok redan då . Livet är en resa och som jag minns det så väntade Cecilia i nästan 20 år på sin Arn och det kan väl kallas äkta kärlek och detta märktes på detta brölopp minsann. Nu är snart tiden inne för ett nytt kapitel för min del och den 1/8 så händer det saker. Livet är fantastiskt och jag unnar alla människor att möta kärlek och lycka och då inte minst i dessa oroliga tider med finans och ekonomisk kris och nu inte minst en större influensa pandemi. Vi lever allt för oftast inte i nuet utan vi ska hela tiden vara aktiva, kreativa och skapande människor som gör saker i detta prestations samhälle. Detta gör att vi glömmer av att tänka på hur det faktiskt är och reflektera om vem man är och vad man vill. Livet är större än det man gör utan vårt värde ligger i att vi är en människa i sig med alla våra olika egenskaper på gott och ont. Nu ska jag jobba 4 nätter till fram till lördag morgon den 25 juli för att sedan inte jobba i vården förän det 29 augusti. Jag känner att det verkligen ska bli skönt att ha denna ledighet .

Kommentarer
Postat av: Anna Kelemen Ejstes

Får man veta vilken tid och ort ska ni gifta er?? den 1/8?

2009-07-21 @ 14:36:36
Postat av: Anna Kelemen Ejstes

Stilig!!

2009-07-21 @ 14:37:32
Postat av: GL





kl 15

Boda Fridhem (utomhus hos mina svärförädrar)

Borås Kommmun

2009-07-21 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback