GL sommar

Förra året var jag och Madde tillsammans med min moder i hennes födelseland, Tyskland och semestrade hos familjen där. Jag har nu en natt kvar innan jag får gå ut på semester efter att ha jobbat 21 nätter efter den 20 juni. Jag trivs alldeles utmärkt med mitt nattjobb och jag har fantastiska arbetskompisar. Men i morgon börjar semestern och denna är alldeles särskilt efterlängtad då den har stor betydelse för mitt privata liv. Jag och Madde kommer ju att gifta oss hemma hos mina svärföräldrar den 1 augusti under närvarande av våra allra närmaste och det känns alldeles fantastiskt ! Vi drar sedan i väg till Åhus några dagar, bara för att må sä där gott och leva i det absoluta nuet ! Politiken är hela tiden närvarande men jag kommer att under den närmaste tiden ha absolut ledigt från detta,då det faktiskt finns saker nu som jag själv prioriterar före som ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Saga

Är du sugen på en ny valfri design?

Jag kan hjälpa dig med den, spana in:

http://sagapaga.blogg.se/2009/july/rosta-pa-mig-och-fa-en-valfri-design.html



Ha en superbra dag!

2009-07-24 @ 20:59:52
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Christer Holm

Önskar dig de allra bästa lyckönskningar inför din giftodag.



Christer

2009-07-24 @ 23:12:35
Postat av: Anna Kelemen Ejstes

Mina kära vänner,

Ni ska ha det så gött ni kan.

Med mina varmaste lyckoönskningar till er framtid som man och hustru.Kram: Anna K Ejstes

2009-07-25 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback