Härligt för den gröna rörelsen

Ett strålande valresultat för den gröna rörelsen med ca 10,9% av rösterna . I Lidköping så blev vi 4,e största parti och det känns mycket bra att med detta stöd från över 1300 röster av de ca 13 500 som röstade jobba för de gröna frågorna ! Jag jobbade hårt i valrörelsespurten och var på lördagen i Falköping på deras nationaldagsfirande och där alla partier var samlade ! Jag var sedan i Lidköping och i samband med att vi gjorde vårt nationaldagsfirande i statsparken så kunde jag där efter när detta fantastiska firande var slut dela ut ett hundratal valmanifest broschyrer . På valdagen så röstade jag i min vallokal i statsparken . (Hade förröstat för jag hade inte planerat att vara i stan på valdagen) Jag åkte sedan till Bollebygd och hjälpe till med att stå utanför vallokalen i Olsfors mellan kl 17 till 20 . Det var kul och trevligt att göra detta för första gången. Bra träning inför nästa år val då vi ska göra detta i Lidköping. Jag och Madde och Bäcklund hade sedan en fantastisk trevlig valvaka i Gesebol (Flahult) och vi jublade stort när den stora valvake undersökningen gav oss 11,5 % av rösterna ! (Blev sedan 10,9%) Detta var min roligaste valrörelse och jag brinner av energi till nästa års kommun,region och riksdagsval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback