GL nytt

Hej !

Det blir en intressant vecka framöver !

Möte med S och V i morgon inför Budget mm
Kommunstyrelse på tisdag gällande budgetinriktningen,
Möte på onsdag med Corswandt gällande planeringen av Mp Skaraborgs årsmöte på söndag samt utbildningsdag på lördagen . Allt detta på Vara folkhögskola !

Det känns att valet till Europaparlamentet närmar sig och jag är ju på 22 plats på listan och jag kommer de två sista veckorna inför valet (7/6) jobba mycket aktivt för partiets räkning !

Jag hoppas kanske på 3 mandat för partiet i parlamentet . Vi har i dag 1 men realistiskt är nog 2.
Kul att den första opinionsmätningen gav oss ett bra resultat och att Junilistan låg under 4%..

/ GL


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Du glömde att bemöta din brors inlägg angående att ditt lag är Ipswich.

Det är förstås av stor vikt att besvara alla frågor - stora som små - som politiker/ler/!

Vi får väl försöka bestämma någon dag då du kan följa med mig o Gustav på gymmet!

Kvällshälsning

Gunnar



Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Du glömde att bemöta din brors inlägg angående att ditt lag är Ipswich.

Det är förstås av stor vikt att besvara alla frågor - stora som små - som politiker/ler/!

Vi får väl försöka bestämma någon dag då du kan följa med mig o Gustav på gymmet!

Kvällshälsning

Gunnar



2009-03-01 @ 19:51:17
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback