1,a maj !

Tack alla ni fantastiska mp,are som gjorde denna dag så fantastiska 1,a maj då MP för första gången i historien var med i ett samordnat tåg med S och V för att manifestera `Byt politik, Byt regering !

Vi var ca 35 mp, are på plats !  och jag skulle uppskatta att tåget var ca 300 personer med inkluderat våra !

Kolla Lidköpingsnytts reportage ! Kolla Tony Johansson reportage på youtoub inom snar framtid samt likaså min ssk kollega Gunnar Karlqvists reportage på hans hemsida !

Jag vill ge en eloge till Herman Andersson tal som Grön Ungdoms representant ! Jag själv tycker väl attt jag fick igenom mitt budskap om att vi ska tro på vårt grön röds budsksp och visa att vi står oss starka mot den gråa Alliansens bakåtsträvar politik !

En dag jag kommer att bära med mig som grön politiker !

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

....ja, som skrivet på din hemsida finns det nu på min hemsida både 'stillbilder och levande bilder' från ditt 1:a maj 2009!

1:a majhälsning

Gunnar

Postat av: Berrraa

ahahhahhahahahhhashashahyhahahhahha patetiskt. Er jävla skitpolitik gör landet ännu jävligare. MASSEMIGRATION OM NI TAR MAKTEN! ha det så trevligt med era jävla muslimer.

2009-05-03 @ 15:18:21
Postat av: Jane

Väldigt "moget" skrivet av "Berrraa". Väx upp!

2009-05-03 @ 21:56:48
URL: http://janejohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback