Äntligen så drar valrörelsen ordentligt i gång !!!!!!!!!!!!!


Miljöpartiet är på gång och valet till Europaparlamentet börjar ju faktiskt den 20/5 då förröstningen startar !
Jag har haft hektiska dagar i och med denna fantastiska kongress samt att jag hade en valdebatt på Axvalla högskola den 18 maj som gick mycket bra och där mina motståndare som Kent Johansson (C) inte på något sätt verkade nå ut bättre hos den relativt unga publiken.
Klimatfrågan och detta med intigritetsfrågan (Ej etablera fildelningsförbudslagar) slår bra hos yngre och jag kunde dela ut valmanifestet `grönt klimatval`till nästan samtliga efter debatten !

Så här ser mitt preliminära program ut :

20/5  på resecentrum kl 06-09
23/5  Torget på em i Borås (vårmarknad) Lövin där
26/5  i Götene kl 15 till 21 (debatt kl 19 i centrumhuset)
27/5 Vara kl 10 till 16 Debatt i skolan , Falköpinmg( Åsaka) kl 18 till 21 Lrf debatt (
30/5 Torget i Lidköping
1/6  Mariestad/ Gullspång kl 09 till kl 15  Lidköping Bio mm from kl 18
3/6  Lidköping kampanj torget kl 06 till kl 09
4/6  Karlsborg kl 10 till kl 16 (Mp skaraborgsmöte kl 18 till 21)
5/6   kl 06 till kl 09 resecentrum i Skövde / Världsmiljödagen i Skövde kl 13 till kl 18
6/6   Kl 07 till kl 11 resecentrum i Lidköping och sedan kl 13 till kl 18 i Falköping !
7/6   Valdagen !  Valvaka på kansliet i skaraborg ?

I morgon så presenterar vi i S-V -Mp grunderna till vår lokala budget efter kl 13 !

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Vad handlar "intigritetsfrågan (Ej etablera fildelningsförbudslagar)" om?

Natthälsning från Galeasen

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback