EP Valspurtens 2,a vecka



Det känns mycket positivt att vara miljöpartist just nu då det gåt fantastisk bra i valrörelsen,.,.Jag börjar tro på över 10 % av rösterna och 2 mandat.
Vi är de partiet som har störst förtroende i miljö och klimat frågorna och dessa är den fråga som väljarna sätter högst på dagordningen i Sverige i många undersökningar ! Vi säger inte bara vad vi vill göra utan vi handlar också och kommer vi in många MP,are från Sverige så spelar det roll och vi kan göra ännu mer i miljö och klimatfrågan..
Denna vecka ser ut som följer

1/6  Debatt på Tibro gymnasium--kl 10 till kl 11 och kl 13 till kl 14
2/6  Kommunstyrelse och kl 13,45 till 17  Kampanj i Vara och sedan är det BIO i Lidköping ,.,Erin Bronkowisch...gratis inträde kl 18
3/6 Resecentrum kampanj kl 06 till 08,45 sedan torget till kl 10,30 därefter Läcko slott och Kungligt besök
4/6 kampanj i Gullspång/Hova samt i Mariestad och möte Mp skaraborg på kvällen
5/6 Lidköping torg kl 08,30 till 12 sedan Skövde kl  13 till 16,30 och därefter Skara kl 17 till 18
6/6 Lidköping/Falköping/Bollebygd
7/6 Vallokal i Olsfors..Valfest hos Madde..(Bo Lennart är inbjuden förståss och andra som vill !)

I denna vecka så går Mp skaraborgs Radio FM kampanj i gång 1/6 till 7/6 med ca 60 spotta av 20 sek,, Jag har spelat in en text om klimat och fildelningspoliken!
Glöm inte att gå och rösta !!! Ditt val har betydelse och är du klimatsmart välj MP föståss !

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Jag glömde att ge dig beröm för 'ditt framträdande' före filmen när du och Agne hade en trevlig pratstund!

Jag hoppas att någon av bilderna jag tog blev lyckad!

Morgonhälsning från Galeasen

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback