KONGRESS PÅ BILLINGEN SKÖVDE EN SUCCE!

Kongressen på Billingen är över och det var fantastiskt trevligt på alla sätt och jag känner stolthet att vi 41 funktionärer kunde se till att ca 550 gäster varav 169 ombud fick en härlig och gästvänlig kongress. Vi fixade ett fantastiskt fik som drevs av Karin Olofsson och mina funktionärer hjälpte till och vi hade härliga ungdomar/ veteraner i plenum(kongresshallen) samt att vi hade fin sevice i matsalen där alla fick stöd. Vi hade också ett härligt gäng som tog hand om barnen samt till sist så hade vi en 8,a manna buss som körde över 1000 resor på tre dagar för att serva våra gäster !

Tack alla mina funktionärer som kanske gjorde denna kongress till den gästvänligaste någonsin !

Jag hade min tjej Madde och hennes barn Jane och Teres som var fantastiska som funktionärer och Janes Kille Peter med kompis Jonsson var också fantastiska samt min moder och Solveig gjorde ett fantastiskt jobb på fiket.,.

Grattis jane på 20 års dagen och lev livet och hoppas du fann dessa dagar som en inspiration för dit liv och att det gav dig saker som stärker dig Jane !!!!!!

Vår lokala manifestation blev en fantastiskt sak där vi fick genomslag för Nej till Uranbrytning i världen och i skaraborg..!
Gå in och kolla rapport play i lördagens sändning ! kl 18,30 !

trött/ glad ! god natt


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

1000 resor på åtta dagar?!

Då hoppas jag att det inte var onödiga resor som släppte ut avgaser i onödan på den natursköna Billingen i dess vårskrud.

Morgonhälsning från ett regnigt Lidköping

Gunnar

Postat av: Jane

Tack så mycket för både grattandet och presenten! Och jag tvekar inte en sekund när jag säger att jag kommer att återvända till MP's framtida kongresser! :)

2009-05-18 @ 10:19:48
URL: http://janejohansson.blogspot.com
Postat av: Gunnar

...oj, jag var lite för snabb med att 'publicera' min kommentar. Det ska ju förstås vara 1000 resor på tre dagar!

Kvällsfundering

Gunnar

2009-05-18 @ 23:12:29
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Christer

Tack själv Göran!



Det var en härlig, och för mig tröttande, men glädjerik kongress som funktionär i plenum och vakt.



Du och alla medverkande i planeringen har gjort ett gott jobb som ger betyget "med beröm godkänt"!



Christer

2009-05-19 @ 09:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback