MP VAL-

http://svtplay.se/v/1725592/146_sa_stilla_flyter_floden_under_bron

Gå gärna in på ovanstående sida och lyssna på min svågers Tony Johanssons bidrag till melodifestivalen.
Han är en av webb-jokrarna och detta är en fin `melankolisk `

I dag sitter jag i köket intill min fru som jobbar frenetiskt `med valarbete`som nu måste göras= Se till att valkretsar kan fixa sina förberedelser inför sättandet av listor.

Jag fick reda på nu på morgonen att jag kom på 22,a plats i provvalet till Göteborgs regionlista och det var väl där jag tänkte mig då jag har som ambition som regionpolitiker att stå på de valkretsars regionlistor som är möjligt=
Skaraborg, sjuhärad, Norra och Göteborg. Bohuslän har bara bohuslänningar !
Jag tror att det är bra för kommande regiongrupps sammanhållning om man gör på detta sättet. Jag vet ju själv den 14 november i Skövde på vilken plats jag kommer på regionlistan i skaraborg.

I Lidköping tar vi vår lista den 1,e november på Garströms. Jag hoppas vi kan fastställa upp till 15 namn redan då..


Kommentarer
Postat av: Madeleine

och du vet väl att du kan rösta på låten genom att sms:a 146 till nummer 72470!



Postat av: Gunnar

Hej!

Zagaro? Snabba Blixten är väl ett fint namn!

Enligt Lisa på LSS är det ett namn som hon känner igen från Bamses värld.

....och apropå du tog det lugnt på upploppet under senaste politikertravet.....är det inte en sanning med modifikation.....det var väl snarare Kardemumma som strävsamt stapplade imål med dig i sulkyn!

Keep on chooglin' (sjunger Creedence Clearwater Revival)

Gunnar

2009-10-15 @ 16:04:27
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback