GL valnytt


http://www.nyhetskanalen.se/1.1762876/2010/08/29/rodgronas_loften_till_de_aldre
Nu börjar den politiska debatten i och med att de båda alternativens valmanifest kommer och då kommer medborgarna att välja efter politik och inte efter person.

Vi rödgröna har en väl genomtänkt politik som bottnar i en helhetsyn för alla i Sverige och inte för de 2/3 delar som Alliansens politik syftar på !

Nu ser jag fram mot en intensiv vecka i valrörelsen efter 2 dagar i vackra Gesebol med gräsklippning mm samt besök till min frus dotter som precis fött en liten son !
I dag var jag kort i Mark kommun på ett torg i Kinna och hade dialog med den lokala föreningen om lokalsjukhuset i Skene !

MP vill utveckla det till en närsjukvårdsmotor för områdets kommunen i syfte att skapa medicinska äldrevårdsavdelningar med direktinläggningar på sjukhuset !


Kommentarer
Postat av: Gunnar Karlqvist

Hej Göran!

Mitt i allt energisk valarbete kan jag tipsa dig om lite nostalgibilder som jag har publicerat på min hemsida.

Det är bilder från vår vinterturné i januari 2006 och det stora flertalet har aldrig tidigare visats för 'allmänheten'. Bland annat räknar jag till 18 bilder på dig!

....och du...Gustavs jobb flyter på fint. Av fem kartonger finns nu bara en kvar att 'leverera'.

Kamratlig Hälsning

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback