God jul och gott nytt 2011


En god jul och ett gott nytt 2011 på er alla som av och till läser denna blogg.

Nu börjar det politiska arbetet ordentligt när vi nu går in i 2011.

Jag kommer som sagt bara jobba 15 % och sedan så kommer jag att vara politiker till 85 % i regionen och kommunen.

Jag vill vara en politiker som kan påverka och inte stå vid sidan om och nu sitter jag i två fullmäktigen (region och kommun) i majoritet.

Nu gäller det att visa att man kan anta denna prövning och få verkstad av politiken. Jag ska absolut inte ligga på latsidan och jag vill absolut få kontakt med er som följer mig så ring eller maila !

0730 204260
[email protected]

Min huvudlinje är att hela tiden verka för att samhället blir humanare och att samhället tar större ansvar för miljön i syfte att förstärka allas livsbetingelser.

Människan kan inte hugga av den gren man sitter på så klimatfrågan är viktig på alla nivåer. Lokalt, region,nationelt, världsdelar och globalt !

Nästa val om inget annat händer är den 7/6 2014 till Europaparlamentet !


Kommentarer
Postat av: Jane

God jul och gott nytt år,

antar att vi ses imorgon? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback