GL nytt

Tiden går fort och just nu längtar man till våren och kommande sommar--denna bild är från sen sommaren 08,,,
I dag var det partiledardebatt och de rödgrön vann ....Alliansen försöker vara tuffa i debatten men faller platt ..
Jag kommer kämpa på alla sätt för att vi ska uppleva dagen efter valet allians fritt---

Min blogg är ju en form av dagbok som i sig beskriver ngn form av politisk vardag och ni som följer denna ska ngn form av känsla för vad det är att verka politiskt.

Just nu jobbar jag hårt med planeringar med vår årsmöte i Lidköping den 24,e februari...kl 18 till 21 .
Den äger rum på studieförbundet vuxenskolans lokaler på skaragatan 26,,,,
Ledningsgrupp på 5 personer och 5 ersättare ska väljas mm
Kommunlistan ska kompleteras..mm
Valfrågor ska fastställas och prioriteras..samt valbudget
Jag jobbar också med att planera årsmötet i skaraborg den 13 mars i Karlsborg i fästningen på soldathemmet.
Styrelsen ska väljas på 5 ordinarie och 2 ersättare..mm
Valbudget ska beslutas samt kompletering av listan----

Välkommen nya som gamla medlemmar--.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tänkte på...

Tänkte på annat?! Det tror jag inte på!/ler/

När du ringde mig efter skidturen uttryckte du ju en viss frustration över din oförmåga att lösa en av frågorna. Dvs nummer sju.

Så du hade säkert i flera kilometer funderat på vem mannen kunde vara!

Middagshälsning

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback