GL,s klurigheter

'

Bilden visar ett hus ? frågan är vart den ligger,,,rätt svar ger en bra vinst ? Viktigt med rätt X och Y koordinatorer. Samt vilken busslinje man ska nyttja för att komma dit. och mellan vilka kommuncentran ligger denna stuga ...vilken politisk majoritet finns det i de båda kommunerna och vad heter MP,s gruppledare i resp. kommun.
svar senast kl 24 nu på lördag !

Min vän har ju en frågetävling på sin  hemsida : www,gunnarkarlqvist.se
Jag kallar min...för..GL,s klurigheter..

Pris är bra webblänkar till historiska personer--

svar skickas till : [email protected]




Kommentarer
Postat av: Gunnar Karlqvist

Hej Göran!

Eftersom du alltid är snabb med att svara på mina frågor har jag förstås löst dina klurigheter.....och utan besvär. Dvs det var mycket enkla frågor. Kolla din mail!

....och jag jobbar faktiskt i ditt grannhus idag.

Quizhälsning

Gunnar

Postat av: Gunnar

.....och glöm inte att beskåda dom färska bilderna på Göran 'Mora-Nisse' Larsson. Se hur han kommer forsande på Lidans is och där han sedan ämnar göra en flott stoppsladd framför fotografen, men det slutar med en omtumlande vurpa vid torgbron inför flanerande Lidköpingsbor.

Vinterhälsning

Gunnar

2010-01-13 @ 09:23:23
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback