GL sommar

Nu har alla kommunvalsedlar kommit till våra 13 skaraborgska kommuner och nu väntar vi på region/riksdagsvalsedlar ,,

Nu är det två måndader kvar till valet och det känns som det börjar trappa upp och jag tror fortfarande att scb mätningen i juni ligger närmast sanningen och det innebär att vi rödgröna leder och det är mitt tips fortfarande förståss !

Är på kansliet i ´Skövde med mina kollegor Ulf och Ann och det är alltid trevligt att arbeta med dem här i MP skaraborg !

Nu kommer vi köra som det ryker och vi kommer ha stor valupptakt den 14 augusti i Vara men vi är med i Axvalla den 25 juli då vår tävlande i politiker racet är Terese Johansson !



Kommentarer
Postat av: Anna Kelemen Ejstes Mp Lidköping

Vi tror och hoppas och gör allt som står i vår makt att vinna valet i september!Jag kan inte tänka mig något annat!Det finns inte ens i mina baktankar!Du jobbar hårt Göran fast du har semester.Svårt och låta bli när det är så närra.....Nu kör vi, nu ger vi allt vad vi kan!!!

2010-07-21 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback