Val 2010


Hur deffinierar man en rödgrön riksvalrörelse på riks på skaraborgsnivå . Detta diskuteras nu mellan oss tre partier på skaraborgsnivån vilket verkligen känns inspirerande.

I dag var det träff i vår lokal i Skövde och det kändes mycket bra Det finns mycket positivt som detta rikssamarbete nu börjar visa på och vi kommer snart att redogöra för hur detta mer praktiskt ska se ut .

Den rödgröna budgeten är ännu inte klar men i April så finns den klar och sedan ska den redovisas ute i hela landet på distrikt/valkrets nivå.

I morgon är det årsmöte 2010 för MP Skaraborg.Jag är föreslagen att fortsätta som ordförande och detta blir i så fall mitt sista år som detta då jag 2002 den 27/3 i Skara valdes till detta uppdrag.

Det är ju min tredje valrörelse som ansvarig så det ska bli mycket kul och inspirerande på alla sätt då vi nu verkligen har chansen att nå vår målsättning på ett riksdagsmandat, två regionfullmäktigemandat och 30 kommunfullmäktigemandat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback