GL nytt


Vi måste självfallet agera i detta läge när våldet får sådana tragiska konsekvenser som det som hände i helgen.
Jag anser att en handlingsplan där det finns en förbättrad samverkan och dialog mellan samhällets alla parter och individer som mår dåligt är av allra största nödvändighet !

Vi har många som mår dåligt på olika sätt i samhället i dag och den allt ökade ungdomsarbetslösheten (över 15 %) är en oacceptabel hög nivå,,!

När det gäller det budgetarbete som göres så kommer inte MP på något sätt att acceptera en skattesänkning före det att vi klarar våra prioriterade mål inom välfärden och miljö och klimatpolitiken !
Därefter så kan vi diskuera frågan förståss men nu är läget absolut inte där med tanke på den lågkonjunktur vi är inne i samt det som händer med den finansiella krisen i Europa !


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hur var det nu Göran? Jag var inne på mp:s lokalsida i Lidköping och fann din presentation.



Du skriver bland annat " I november 97, utanför en affär, fick jag förfrågan av Janne (en medlem i Mp)," vilket syftar på hur du engagerade dig i i det gröna partiet.



Affär?! Jag har fått för mig att det var ett blötare ställe?! Har jag rätt?

Hemvårdshällsning från Vinninga

Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback