KONGRESS PÅ GÅNG


Nu är det snart Kongress i Uppsala och det ska bli kul, spännande och entusiasmierande på alla sätt.
Det blir den 14 till 16 maj .

MP har sedan den 7 juni 2009 efter segervalet i EP valet legat mellan 8 till 12 % i alla mätningar och detta har alldrig hänt i partiets historia sedan vi startade då 1982.

Det känns väldigt bra nu när vi här i Lidköping har en sådan bra förberedelse till våran gröna kampanj inför valet den 19 september.
Jag, Madde, Helene, Herman, Mira åker från oss och så många har vi alldrig varit på en kongress.
Vi är nu över 50 medlemmar och vi är 19 på listan ..

Jag har några motioner till kongressen, för första gången och jag återkommer om dessa.
Gå gärna in på MP.se och följ kongressen samt kolla TV och kanske ni kan skönja mig ..o alla andra härliga gröna vänner.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback