GL nytt

Mina politiska uppdrag för perioden 2011-2014

Regionfullmäktigeledamot (personvald av folket)
Ersättare i regionstyrelsen
Ledamot i Hälso och sjukvårdsutskottet
Vice ordförande i Servicenämnden

Kommunfullmäktigeledamot (personvald av folket)
Ledamot i Kommunstyrelsen
Lesamot i Klimatutskottet
Ersättare i KF,s Valberedning


Jag kommer att för att klara dessa så viktiga politiska uppdrag i såväl region som i kommun gå ner i arbetstid från nuvarande 64,2 % till 15 % som kommunsjuksköterska i Lidköping.

Jag kommer att nyttja bloggen även fortsättningsvis och då främst rapportera från mina uppdrag och om olika politiska frågor !
Ni kan alltid kontakta mig på :
mobil 0730 204260

mail [email protected]


Kommentarer
Postat av: Gunnar Karlqvist

Trots alla dina tunga politiska uppdrag hoppas jag förstås att du har tid för QUIZ!

Det börjar nästa vecka med tre lätta frågor. Du är förstås mycket välkommen att delta. Vill minnas att du var mycket besviken när du blev eliminerad i kvartsfinalen i vintras....så nu har du chans att ta revansch!

Fredagshälsning

Gunnar

Postat av: Gunnar Karlqvist

Dags för QUIZ! Det börjar i veckan med tre lätta frågor. Du är förstås mycket välkommen att delta. Vill minnas att du var mycket besviken när du blev eliminerad i kvartsfinalen i vintras....så nu har du chans att ta revansch!

2010-11-16 @ 06:05:40
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback