GL,s valnytt 10

Jag anser att nu ska debatten mot främlingsfientligheten tas ! Vi kan inte acceptera SD,s politik och det kan ju tolkas som det om man inte tar debatten inför valet !

Nu går vi snart in i slutveckan i valrörelsen ! Det känns väldigt inspirerande som grön då vi är mer intressanta någonsin i takt med att vi ligger på mellan 8 % och 10 % i opionen !

I morgon är jag på Torget i Lidköping, för att jag sedan beger mig till Vara !
PÅ fredag ska jag göra en regional turne via Lysekil och sedan Uddevalla !ör
PÅ lördag är jag på Lidköpings torget för att avsluta med kvällsengagemang !

Sedan är det slutveckan !

Måndag kl 06 ska jag vara på resecentrum i Lidköping för kampanj !
Sedan så blir det Dela Gardie skolan och bokbord ! Kajsa Lycken ska ta debatten !
Förröstningen börjar på Delagardie kl 09 till 13 !(Måndag och Tisdag)
(Rödgrön turne ---Gullspång, Lidköping, Falköping och Skövde !
Jag ska på kvällen vara på en debatt i Skene om sjukhuset där !i
Tisdag är jag i valstugan i Borås för att sedan ha ytterligare en debatt om Skene på eftermiddag !
Onsdag är jag på torget i Lidköping för att kl 16 till 19 vara på kärnkrafts manifestation i Skövde !
Torsdag är jag med husvagnen för sista gången i Vara och därefter så blir det en aktivitet (ej klart)
Fredag är jag i Lidköping och Götene med avslutande valaktivitet på torget i Lidköping !
Lördag är jag på torget och så kör vi fram till 02 i Husvagnen !
SÖNDAG ÄR DET VALDAG !
Vi kommer att dela ut våra valsedlar på valdagen !
Sedan blir det valvaka på Restaurang Rhodos kl 20,15 !
In i kaklet gäller som sagt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback