Omvalet i Västragötalandsregionen /prel program för GL

En dag i kampanjens tecken med uppgång kl 05,15 och buss och tåg till Vänersborg och där med Mona till Dals ED, s stora vårmarknad som var proppad av folk och där möttes vi av Tony och Hulda,,
Hejade på Gert Inge Andersson S och pratade med Martin Andreasson M ( bor i kommunen)
Kul var det och trevligt att i den varma solen möta medborgare , ung som gamla som många tog vårt nya material ! Ställ om och modernisera Västragötaland.
Hemfarten stannade vi upp i Mellerud och lämnade material mm ! Som tack bjöd MP Mellerud på mat på ett trevligt värdshus.
Mona körde mig sedan till Grästorp där Solveig tog vid och vi åkte till Lidköping för att sätta upp 6 affischer och sedan lämnade hon mig hos min mor där vi bladade in ( Valsedlar i broschyr) ca 1000 av de 1500 som en kollegas som skall dela ut (Gustav )
När detta var klart så var kl 00,15...och nu ska jag snart sova lite denna 1,a valspurts dag..
I dag kl 09 ska jag börja med planeringr inför 1,a maj manifestationen !

Hoppas vädret håller sig någorlunda trots att det blivit en nordlig vind o några grader kallare !

Nu kör jag så det ryker i valspurten

1/5 1,a maj i Lidköping
2/5 Borås och radiodebatt kl 16 till kl 18 !
3/5 Falköping kl 11 och Borås debatt kl 18 på Högskolan om framtidens hälso och sjujvård
4/5 Vänersborg och HSU
5/5 Förröstnngslokaler öppnar/ Skövde med Gunvor G Eriksson o presskonferens vid ca kl 15
6/5 Kampanj i skaraborg
7/5 ledig dag
8/5 debatt dag och planering utspel
9/5 Lidköpings resecentrum på morgon samt kampde med Åsa Romson i Skövde o kvälls möte med Birgitta
10/5 Lidköping / Varar
11/5 Göteborg station samt kl 12 till kl 14 debatt om sjukvården med Matsson som moderator !
12/5 Skövde o kärnkrafts kampanj o kl 17,30 slutdebatt i Västnytt
13/5 Lidköping/ Götene
14/5 Lidköping/ Skövde
kväll med Madde o Gunnar och Maria
15/5 Valdagen kl 08 till kl 20  Jag röstar kl 09 !
Valvaka på Rhodos kl 20
16/5 måndagsmorgon möte i Vänersborg och sedan rf grupp och även disk om VGPV !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback