1,a Maj i Lidköping en grön succe


1,a maj blev en historisk dag än en gång för oss i den gröna rörelsen och så underbart att många gröna vänner dök upp för att manifestera Nej till Utförsäljning av Lidköpings sjukhus :

Mölndal ; Laila Åkerberg Ordförande för MP i Västragötaland/ gröna seniorer
Lerum  ; Mona Eriksson Gröna seniorer
Bollebygd; Birgitta Losman Regionråd och årets MP talare ( tredje året)
Borås    ;   Bo Lennart Bäcklund Ekonomiansvarig för MP i Västragötaland
Lidköping ; Madeleine Larsson Organisationssekreterare för MP i Västragötaland
Lidköping ; Göran Larsson  Ordförande för MP i Skaraborg
Lidköping ; Anna Ejstes Kelemen Valarbetare 
Lidköping ; Margarete Larsson Valarbetare
Lidköping ; Synnergren 
Vara       ; Solveig Andersson gröna seniorer
Vara       ; Filip Hallbäck  Grön Ungdom
Vara       ; Mikael Zetterberg
Mariestad; Nils Farken  Valsamordnare för MP Skaraborg
Gullspång; Christer Eriksson Valarbetare för MP Skaraborg
Falköping; Lars Nordgren  ersättare i styrelsen för Skaraborgs sjukhus
Falköping ; Martin Solberg Grön Ungdom
Falköping ; Christer Holm  

http://www.mp.se/templates/mct_177.aspx?number=241772

MP Lidköping Tackar för edert deltagande på detta årliga arr. sedan 2009.
Ideer på utveckling av detta mottages gärna samt Glöm nu inte att rösta i detta så viktiga val !
5 maj till den 15 maj...


Kommentarer
Postat av: Erik Thorsell

Hej Göran!



Jag heter Erik Thorsell och jobbar på Uppslaget (SLA's ungdomsredaktion) i Skövde. Inför regionvalet så försöker vi låta alla partier komma till tals och det är därför jag kontaktar dig som första namn på MP's lista till regionen.



Jag undrar kort och gott (ursäkta förresten att jag skriver till dig på din blogg men jag hade problem att hitta dina kontaktuppgifter) om du har lust att svara på två korta frågor.



Vilken är MP's viktigaste fråga inför regionvalet?

Vad vill MP förändra (eller inte förändra) inom kollektivtrafiken i Västra Götaland?



Vore kanon om du kunde skicka ett mail till mig (eller ringa mig, jag lämnar uppgifterna nedan) och svara på dessa innan onsdag då jag lämnar alla intervjuer till tryck.



MVH

Erik Thorsell

erik(a)thorsell.cc

0705 - 34 76 08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback