Katedralskolan den 13,e maj

Da ist keiner der egentlich verstehen woher man verstehen wer weiss wer den wahrheit sagen !

Jimmy Åkesson är en karikatyr av någon som jag inte vet vem han eller hon är !

Att lyssna utan att säga något i trettio minuter är oförstårligt !

Vem är Jimmy Åkesson !

Hans neutrala skånska säger inget eller så gör det detta !

Jag lyssnade denna dag den 13, e maj i Katedralskolans aula i tyst protest på denna karikatyr !

Vem är Jimmi Åkesson !

Ingen vet och ingen frågar !

Als alle damals nicht gesagt habe ! Bin ich wie alle andere ! 

Jag undrar forfarande ! varför säger vi inget utan låter det tyst gå förbi!

SD är inte det de säger sig vara utan mer en idealiserad bild av något som alldrig existerat !

Min mor föddes 33 i Tyskland och hennes bror gömdes undan i januari när Hienz var 14 från armen !

2011 i Skara var Jimmy tillbaka i något han inte ser men drömmer och idealiserar om utan att ha mött i verkligheten !

Ring mig Åkesson ! 0730 204260 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback