Rut är ett vackert namn och Gert Inge S är på rätt spår !

MP är ett bra parti säger Gert Inge Andersson S med politiker som tar ansvar !
Jag har suttit i den politiska ledningen i några månader och självklart har jag försökt att vara konstruktiv och lösningsinriktad !

Det är kul att vara med i HSU och vice ordförande i Servicenämnden !

Det ska bli intressant att komma till regionstyrelsen kommande tisdag och kanske finns det då ett klargörande kring kommande ledning i regionen !

Nu ska jag till kongressen i morgon...

Hoppas Åsa och Gustav blir valda !

Solen skiner alltid i Karlstad och förresten så gillar jag namnet Rut men släng rut systemet i papperskorgen !
Mikaela W har fel i sin slutssats ! 
 
Men man måste ju våga bryta ny mark men denna mark är för minerad för min del i alla fall !


Kommentarer
Postat av: Elof

Nja, själv föredrar jag nog Mikaela W framför Åsa R. Men jag är ju inte medlem i MP så vad jag tycker kvittar ju för tillfället ;)

2011-05-20 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback