27/7 51 dagar + 14 timmar kvar till vallokalerna öppnar 17/9.


27/7


Mitt valarbete fortsätter med att jag i dag åkte till regionkansliet i Borås för att träffa Regionkanslisten Invgar Högström för att gå igenom kommande utskick till våra valansvariga i kommunerna i Skaraborg.
Gällande våra hushållsutskick till kommunerna inför valet 2006.

Det är ca 105 000 hushåll och det är viktigt att denna samhällsinformation kommer fram för att väljarna ska kunna ta del av vår politik på riks,regional och kommunal plan.

Kommunerna själva ser till att valsedlar från alla tre valen finns med i hushållsutskicket.
I Lidköping sköts detta av min moder , som har ett gediget arbete med att få in valsedlar i 17 700 i hushållsutskicket.


Jag kommer i kväll att dela ut valmaterial i Borås, i min funktion som regionpolitiker i Västra Götalands regionen . Jag står på 4,e plats på Södras Landstings Lista.

mvh

Göran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback