Från London


Hej !

Skriver från Svenska Kyrkans dator i centrala London.

I går kom jag till ett ganska varmt och som vanligt mulet London.

Jag och min vän gick på Fantom of the Opera och den har ju gått här i London i 21 år och den visade sig vara klart bättre än vad jag tänkt mig.
Biljetterna köpte vi på plats-- Tur kan man säga--
Det brukar vara fullbokat långt i förväg.

London är verkligem en metropol och det känns härligt att gå omkring i centrum på trafalgar och piccadely mm-

Det var en kortis från mig i London---

Göran

Jag kan varmt rekommendera at bo på Svenska Kyrkan här i London.
Nära centrum och bra priser. Trevlig personal mm

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jag jobbar på Galeasen inatt och som vanligt kom 'dom där ute' in till mig och hälsade på. Dvs inatt är det Inger F och Thomas.
Klockan 00.30 (vår lokala tid) försökte jag få kontakt med dig på mobilen. Signalerna gick fram till dig, men du hörde väl inte telefonen.
Jag ska försöka få tag på 'kommunen' nu på morgonen när jag kommer hem o hoppas att det finns plats på bussresan till Borås i september.
Tidiga morgonhälsningar
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback