Jag som statist i Arn-filmen

76717-95

Jag hoppas alla passar på att se Arnfilmen !

Göran

Kommentarer
Postat av: Peder

Jättekul fest. Den var lyckad. Var det inga som frågade om jag och Anders ville uppträda på andra fester? Arnfilmen ska vi se så småningom. När och i vilket sammanhang ser vi dig i filmen?

2007-12-19 @ 08:21:57
Postat av: Gunnar

....o jag hittade en trevlig o fartfylld bild från kalaset på Kjell Hedvalls sida. Jag norpade den o la in den på min sida!
Hälsningar från Magdalenagatan
Gunnar

Postat av: Tony

Det är typ 50 pers, som kommenterat bilden av dig som Arn sedan du åkte från Vänersborg. I och med att du hängde den på kontoret, så att den syns från korridoren, så lägger alla märke till den ;-)

Hälsningar Tony, som nu blivit kvitt förkylning och feber, och ser fram emot en massa foton från festen jag missade...

2007-12-19 @ 18:45:38
URL: http://vgtony.bloggagratis.se
Postat av: Ancie

Stiligt! Honom får man spana efter i filmen ;)

2007-12-19 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback