Till kongressen i Norrköping

76717-17

I dag kl 06,30 bär det i väg till Norrköping.. Jag ska hämta mina kollegor Josef Kjellqvist och Solveig Andersson .
Det ska bli intressanta 4,a dagar som sätter sin riktning mot framtiden och denna kongress handlar mycket om möten mellan oss alla i partiet och alla de olika samtal som kommer att föras .

Vi skall diskutera staliga företag och hur vi ser på dess framtida ägande.
Vi skall diskutera klimatfrågan
Vi ska välja ny partisekretere.

Jag ser fram mot att diskutera olika frågor som berör lokalpolitiken och då inte minst hur vi i skaraborg ska kunna nå fram bättre med det gröna budskapet !

Jag ska försöka rapportera ngt från bloggen !

/ Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback