Hallo !

Hoppas er påsk varit god då min varit det och nu börjar politiken igen med förmöte inför samhällsbyggnadsnämnden i morgon med S och V.

Jag jobbar särskilt med skolskjussfrågan just nu då vi ska i nämnden besvara en sådan motion från mina kollegor ! Berlings !

Jag får tacka en alldeles särskild person för viktig stöd i denna fråga !

I veckan så har jag också Hälso och sjukvårdsnämnd samt möte med Mp Skaraborg och i helgen åker jag till Stockholm för möte med förtroenderådet med partistyrelsen och riksdagsgruppen samt förståss våra språkrör!

kommer informera om detta !

ha det gott


Göran


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!
Jag ser att du skriver "Jag får tacka en alldeles särskild person för viktig stöd i denna fråga !"
Varför så hemlighetsfull?!
.....och förresten. Har du tid för något spinningpass i veckan? Fredag klockan 17.00?
Kvällshälsning från Magdalenagatan
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback