Nyheter i korthet

Det är ju så att jag under åren 1987-1992 cyklade vätternrundan samt 2003-2005 vilket innebär att jag avklarat 9 st och jag har liksom lovat att jag ska göra 10 och de sista 2 åren har jag avanmält mig men i år så ska jag försöka att klara detta uppdrag och Gunnar är min pådrivare i detta !
Tack Gunnar för detta med cykleln och jag får börja träningen på cykeln snart !

Annars så är jag i skogen om man säger så och mår utmärkt och blir kvar här tom i morgon.

I går var jag och mina gröna vänner i Lidköping på torget ( Moder, Solveig, Herman, Miroslwa och Kerstin-Maria)
Vi fick ut under förmiddagen ca 100 flygblad om oss samt om den klimatkampanj som partiet från nationell nivå driver. Vi fick också en ny medlem till partiet och grönungdom vilket var mycket kul. Jag hade med mig ett värvarblock vilket jag gav till vår egna grön-ungdom person, Herman, som blev glad när vi nu fick en ny aktiv person i partiet.

Vi gratulerade också Kerstin-Maria Stalin (fd riksdagsman för mp) för att hon gått och gift sig den 3 maj med en grön present från Världsbutiken. Stort grattis till dig Kerstin-Maria. 

Nu kommer en intressant vecka framöver med regionfullmäktige på tisdag och vår MP-kongress i Östersund fredag tom söndag. Jag kandiderar till partistyrelsen för första gången och är inte föreslagen av valberedningen men kandiderar en dock mest också för att jag tycker att fler regionpolitiker ska in nu när Sverige håller på att regionaliseras. Jag återkommer mer om detta event förståss.

ha det gott

Göran

Kommentarer
Postat av: GL

Jag får gratta brodern , grobbe,(Mikael Larsson) för en bra insats på varvet = 1.36.42 på 3228 plats.
Bra gjort brorsan

Göran

2008-05-18 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback