VI SES PÅ TORGET DEN 17 MAJ

76717-142

PÅ LÖRDAG KL 08,30 TILL 12,30 ÄR JAG PÅ TORGET FÖR MP LIDKÖPING !


Tack M för ditt stöd och det ska bli kul på kongressen nästa helg eller hur ?
Tack Gunnar för din kommentar men jag pratade om fotboll och inte mp,are och överhala någon gör man på fotbollsplan och jag ville att mina tjejer skulle göra detta i dag emot Ardala Sk med det blev tvärtom då de slog oss med 4-1  trots att Tobbe gett oss ledningen efter 4 minuter på pass ifrån Hanna !
Det är bara att ta nya tag med fotbollen ,,, träning på måndag och match på onsdag mot Skara !
kul om Gunnar kan komma och fota då !

Politiker Utbildningen (Skövde)i dag var bra då den handlade om mångfald och mänskliga rättigheter . Det är mycket viktiga områden att arbeta med. !

I morgon är det demokratiråd på förmiddagen... ska bli intressant !

ha det gott

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!
'Kors i taket'! Jag fick en respons på min kommentar!
Tja, det gäller att sätta 'lite myror i brallan' på dig Göran!
Morgonhälsning
Gunnar
Ps Angående nästa onsdags match mot Skara. Det hade förstås varit roligt att fotografera laget, men jag är på skolresa med Gustavs klass.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback