Gl på vintertour med Kamrat Gunnar

Efter att ha jobbat förmiddagen i Vänersborg med kollega Tony (jobbade fram underlag till sjukvårdstexter för 2010 i kommande budget med prioriteringar på grön hälso och sjukvård-primär/närsjukvård-planerade vård och den förebyggande vården) , så  är jag nu i Västerbottens nordligaste stad Skellefteå !

Jag och kamrat Gunnar har åkt natt-tåget (Stockholm-Hjörn) och sedan buss till Skellefteå och är nu på hotellet och äter frukost ! Det är vår 4,e vintertour tillsammans. Vi kollar då hockey och det ska vi göra nu också !
Skellefteå AIK - Brynäs i kväll och på Lördag blir det Luleå-Brynäs ! Gunnar är en riktig fan till Brynäs och jag som på 70/80 talet var lite av en Leksand fan har nu glidit över till deras värste rival Brynäs och detta mycket tack vare Gunnar !

Det är annars skönt med några dagars semester och kul att uppleva riktig vinter !
Kolla in min kollegas hemsida

www.gunnarkarlqvist.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback