TACK FÖR UPPVAKTNINGEN


Tack Gunnar och alla andra sjuksköterske kollegor för den uppmärksamhet jag i går fick pga mitt och Madeleines bröllop den 1/8 09-
Det var fantastiskt att åtnjuta eran gratulation som de fantastiska arbetskamrater ni är ! Härligt tal Gunnar.

Jag och Madeleine blir av er alla den 10 december bjuden till Cabaret i Lovene...Extra trevligt att Gunnar och hans fru Maria åker med på detta.

Tack än en gång !


Nu ska jag snart bege mig till Örebro och kommande kommun och landstingsdagar fredag t om söndag.
Mycket trevligt ska det bli att få träffa mp,are från alla håll i landet och ta del av seminarier inom den kommunala och landstingsområdet.
Vi har ett sådant go i partiet nu och det känns som vi inte kan misslyckas...

I går så var det också MP Lidköpingsmöte där vi var på LImtorget hos Alexandras stuga och det kändes mycket bra.
Det var en ny där som verkar intresserad att börja och vi var 7 personer där och stämningen framåt känns gött på alla sätt.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för dom orden Kamrat. Det glädjer mig att du uppskattade vår uppvaktning!

Kvällshälsning

Gunnar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback