Valstuge rapport


Hej !

Miljöpartiet har startat upp ordentligt i Lidköping med sin kampanj...,,
 
I går den 22 så öppnade vi öpp vår valstuga på torget och redan nu har vi blivit lovade ett 40 tal röster,.

Vid 2002 års val hade vi lite över 600 kommunröster och jag har sagt att nu ska vi över 1000 röster i Lidköping och det började ju lovande skulle jag vilja säga,,,

Jag vet att det alldrig ska tas ut något i förväg men jag är säker på ett bättre resultat än 2002,,

vi behövs i politiken och vi spelar roll i och med samverkan i Budgetarbetet 2006 och rambudget 2007,,,

Jag blev glad av att människor som just fått uppehållstillstånd kom fram och tackade oss i MP för vår kamp för dem som varit gömda flyktingar..

som sagt ,, jag återkommer med valstuge rapp...
V är lite molokna ,,just nu men jag försökte muntra upp dem med att de kommer på sluttampen,,
och det behövs för annars så får vi inte ett alliansfritt sverige varken på riks eller på lokal plan.,.

mvh

Göran

Kommentarer
Postat av: Karin T

Hej! Du ser glad o pigg ut, hoppas att du håller ut ända till slutet. Jag är gråtfärdig varannan dag och euforisk varannan. Det är som det ska vara säger Olof T som är gammal i gården. Lycka till i alla fall så ses vi på FR.
Gå in på Olof T:s blogg. Där finns en länk så att du kan se vår fantastiska valstuga på Östersunds torg.
Kram Karin

2006-08-23 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback