GOTT NYTT ÅR


Snart är ett år slut och ett nytt tar vid med allt vad detta kommer att innebära...

Livet är en fantastisk, vindunderlig resa och det finns bara ett sätt nämligen att finnas med i den.

Man kan inte ställa sig utanför och se den rusa vidare mot nya djärva mål utan man måste vara ´med på resan .

Jag älskar varje sekund, minut av den och det beror på alla andra som finns med i min närhet .

Jag vill önska alla mina medresenärer en fantastisk resa under 2007.

GOTT NYTT ÅR,,,,

fira in det nya året och tacka det gamla och ge det nya en chans och glöm bort bekymmer och besvär som björnen Ballou säger till Mougli i djungelboken..


/ Göran

sista bloggen för 2007

Jag hade tänkt att skriva kommande tänkta prövningar för 2007 års resa men det känns liksom inte rätt och på något sätt neurotiskt,,,
Jag låter mig flyga in i det nya året med allt vad det innebär och med positiva förhoppningar om livget i sig själv !

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för lyckönskningen på resan in i 2007. Jag hoppas att vi kan hitta på någon rolig utflykt. T.ex. en resa till Manchester eller någon turné liksom den vi gjorde förra vintern då vi såg ishockey i Gävle och Leksand samt bandy i Stockholm.
Emma jobbar på Galeasen IV inatt. Vi får se ifall hon vågar hänga med på bandy på fredag!? Hon var ju tydligen inbjuden av dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback