Snart börjar valspurten



Jag vill bara hoppas er alla läsare en härlig sommarvecka med allt vad ni ska göra och inte göra.

Jag själv har fullt upp av arbete men det är helt ok då jag trivs med mitt sjuksköterskearbete i kommunen och det ger mig så mycket tillbaka att arbeta med de äldre .

Jag själv ser fram mot kommande valrörelse med allt vad det innebär av möten med människor på torg och debatter mot politiska motståndare mm mm.
Det kommer ju att bli en del evanemang som fotbollsmatch den 15/8 mot högeralliansen mm.

Vi kommer att ha möte intern den 8/8 i Falköping för att dra upp detaljerna för valet i skaraborg. Vi har ju som mål att få en riksdagsplats, två platser i regionen samt öka från 17 till 28 kommunfullmäktige platser i våra kommuner i skaraborg.

Så det gäller att vi kan få ut vår politik till våra väljare genom debattarticklar, interjuver och annat typ annonser, vårt hushållsutskick mm.

mvh
Göran

Kommentarer
Postat av: Tony J

Ha en god vecka själv, Göran!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback