Sommaren är här,,,,,

I Borås !!

Nu är sommaren här och så ska man dela ut valmaterial för Borås kommun som verkligen satsar hårt för att stärka sin position... Jag ,Tony och Tomas kommer att gå ut i värmen och träffa´bl,a de som tar studenten och det ska bli kul..


Vi hade sommaravslutning i Tåtorp i går med skaraborgsstyrelsen och det var trevligt och vi ser med tillförsikt fram mot valet och målsättningen att klara ett riks, ett region och 30 kommunmandat är helt möjliga som vi ser på det....



Det är kommunfullmäktige den 12/6 i Lidköping då vi beslutar om ramarna för 2007 års budget....
Där vi : S-V-Mp lägger en gemensam budget... Vi har bl,a fått igenom fri avgift på busstrafiken på lördagar...


Jag kommer också deltaga på regionfullmäktige i Vänersborg den 13 och 14/6 då vi antar budgeten...
Vi lägger en grön trovärdig budget där vi bl,a lägger 100 millioner per år (majoriteten lägger 50 per/år)
för att utjämna orättvisa löner mellan kvinnor och män i regionen...


Nu får jag önska alla läsare en god helg och glöm inte att följa Sveriges matcher i VM

mitt tips.. 4-0 mot T/Tobago.   2-1 mot Paraguay    1-1 mot England----


mvh

Göran Larsson


Kommentarer
Postat av: Tony

I matchen Tyskland - Costa Rica blir resultatet en knallseger för Costa Ricanerna. Tyskarna är tyvärr för orutinerade för att vara ett topplag i år...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback