Kort o gott


Nu börjar den nya mandatperioden närma sig och i måndags så var det nya kommunfullmäktige och i i går den nya regionfullmäktige...,
Så nu drar det ´så sakterliga i gång om man säger så....


Det kommer att bli Budget möte i kommunfullmäktige den 27/11
och möte i regionfullmäktige den 28/11 och jag kommer att framöver försöka skriva gedigna referat från dessa offentliga möte och komma med kommentarer och bedömningar samt beskriva mina egna inlägg i debatten,....

Hoppas det kan bli av visst intresse för er som av och till går in på min lilla Blogg...

Det är ju så att en levande demokrati bygger på öppenhet och dialog ,, Där det blommar upp kreativa ideer och lösningar till dagens och morgondagens samhällsproblem på olika nivåer...

Jag tar gärna emot ideer och tankar på denna blogg oxå eller att ni mailar mig direkt på....

[email protected]

I lidköping hade vi gu möte med tre nya medlemmar och det verkar som det finns intresse för dem att engagera sig vilket är mycket bra tycker jag..

mvh
Göran Larsson

Kommentarer
Postat av: Tony

Kul att ni är så på gång hos er i Lidköping nu!!!
Ha det fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback