kort o gott


 familjen ,,=
Moder
Två bröder med en fru+ sambo samt två barn, son+dotter
en syster (tvilling till mig)

ÅR NU UTÖKAT TILL EN SON THEO

Min tvillingsyster har adopterat en 2 årig pojke från Vietnamn !!!

Jag är lycklig och oerhört stolt över min syster och önskar henne och hennes son Theo all lycka och välgång i livet !


Jag kände att detta kunde skrivas på min annars så politiska blogg och som så kommer att vara med särskilda undantag som detta !


I politiken så rullar det på och på något sätt så ligger man fortfarande i startgroparna gällande att komma i gång med de nyvalda fullmäktigerna (region-kommun) samt de nyvalda nämnder och styrelser.


Det är ju så att det mesta efter valet handlar om val av interna poster och vissa uppdrag eftertraktas mer elller mindre kan man säga och jag får väl nu efter att vi i går hade vårt interna val i regionen gratulera min moder för fortsatt förtroende i Skattenämnd Skövde samt så blev jag själv vald till ordinarie i Hälso o sjukvårdsnämnden 9 (Västra Skaraborg)
När det gäller de eftertraktade poster så fick vi från skaraborg en ,,,
Ersättare i Miljönömnden ,., Malin Larsson Skara .. var vår kandidat till Riksdagen ... grattis Malin,.., Viktig nämnd som du kommer att klara galant samt bidraga med mycket i .

Jag själv kommer att vara 20 % sekreterare som gruppledare i hälso o sjukvårdfrågor för (mp i regionen och detta from 20070101,,,
Jag tror mig kunna bidraga med entusiasm och inspiration inför uppgiften att föra ut vår gröna hälso politik samt bidraga med utvecklingen av blandannat närsjukvården i Vg regionen,..,

japp
det var lite kort o gott
mvh
Göran


Kommentarer
Postat av: Kamrat Gunnar

Grattis Morbror Göran!
....och du skrev att du skulle göra ett undantag och berätta om ditt nya syskonbarn i din 'annars så politiska blogg'......men varför bara 'göra ett undantag'. Om du fortsätter att beskriva 'alldagliga händelser' i din tillvaro och väver dom samman med din politiska tillvaro så blir det en 'fint kryddad blogg'.
Ha det bra på nattpasset på Galeasen inatt....och du....välkommen att besöka min sida och skriv gärna några trevliga funderingar i min gästbok.

Postat av: argentina

Nice site you have! http://www.usate348.org/argentina

2007-02-20 @ 21:56:43
Postat av: amici

mmm.. nice design, I must say.. http://www.bovso.org/amici

2007-02-23 @ 16:16:54
Postat av: mondo

Guter Aufstellungsort, ja! http://www.flryanair.org/mondo

2007-02-25 @ 11:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback