existensiella funderingar

76717-15

När händelser sker som förändrar saker så påverkar det allt man gör vilket innebör att man ser över hela sin livssitvation, vilket i sig är positivt men ger hög tankeenergi vilket gör det jobbigt.

Jag har ju under en lång tid varit mycket engagerad i det politiska arbetet och det privata har liksom löpt på men den sista tiden har jag ju mer varit focuserad på det privata och detta har nu förändras och nu är jag liksom vid en vägkorsning ånyå, vilket är spännande men kräver mycket energi.

Jag har mycket intressant farmför mig inom politiken på den kommunala och regionala planet och detta ska bli intressant. Man det krävs balans mellan kropp och själ som det heter och detta innebär som jag ser det även mellan det såkallade privata och profetionella livet och hur detta ske beror ju på vad jag vill göra framöver.

Jag ska åka till London med en mycket nära vän den 21 till 25 augusti och jag tror på något sätt att jag efter detta har hittat en någorlunda balans igen.

Man måste våga för att vinna och jag är en sådan person som sällan räds för utmaningar och detta har jag inte gjort nu heller men man gör ju sina livslärdomar och det lär en att läsa av sitt liv allt bättre.

Detta var lite personliga funderingar i denna varma sommarnatt på något över 20 grader. Hoppas ni har det bra där ute och att ni har en god sommar på ert alldeles egna sätt.

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback