HJULAFTON VERSES HINDENSREV ?

76717-31

Visst är Lidköping vackert och jag måste säga att jag själv föredrar en tur till hindensrev framför kvällens begivenhet ` hjulafton`i stan..

Det blir nog en del co2 utsläpp om man säger så. Men kärleken till bil och motorcyklar är stark i Lidköping och kommunen tar nu sitt ansvar med utvecklingen av Motorstadion.

Jag tränade simning på framnäs i dag. en fantastisk simanläggning och jag var ensam i badet förutom en till,
Kostnaden på 20 kronor är verkligen låg och jag önskar att fler kom hit .

Efter detta var jag på ågården, och lunchade samt fick utmaningen att jobba kväll i dag pga sjukdom och jag kunde inte säga nej,,,
En rolig sak var att jag träffade en busschauför som kör lokaltrafiken här i lidköping som sade att den avgiftsfria lördagstrafiken fungerar alldeles utmärkt och att det verkligen uppskattas av de som åker. Han sade att de är dubbla bussar och att han körde över 300 en lördag totalt..
Jättekul tycker jag naturligtvis,, Jag kommer verka för att detta ska fortsätta med avgiftsfritt på lördagar framöver.

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för din entusiastiska insats på Ågårdsvallen idag!
.....och som sagt, 39 stycken av 44 möjliga svarade rätt på frågan gällande om dom kände igen politikern på bilden.
Jag berättade om dessa siffror under 'svarsgenomgången' och att du skulle uppskatta att vara 'så igenkänd'.....ja, då fick jag en munter respons!
Sen kvällshälsning
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback