sommarsnackis

76717-16

denna bild togs i början av maj men kan också symbolisera glädjen över att nu äntligen kommer sommaren på riktigt detta år !

det kan också symbolisera den glädje jag känner inombords att så mycket har gått bra för människor jag håller varmt om samt också symbolisera en förhoppning om förståelse och försoning mellan människor framöver.

Vi är inte felfria som människor och i bland tar det tid att förstå olika saker i livet och vad det är man verkligen skall värdera i sitt liv och med denna bild vill jag tydliggöra en sak att det är själva livet i sig som är det betydelsefulla och kärleken till livet överskuggar allt annat. Jag har under kort tid förstått att vädera livet mer och jag har lärt mig väldigt mycket på denna tid och vill särskilt tacka de som låtit mig få vara närvarande !

I livet vänds blad så som nya blad kommer varje år till lövträden och det känns som jag nu står starkare för att möta nya utmaningar på livets väg än tidigare !
Sedan så är det ju så att vi lever med ett ben i vår historia och ett i vår framtid samtidigt som vi är här och nu !
Det är viktigt att känna en harmonisk balans i detta och på denna väg är jag omän inte helt harmonisk ännu, men så är jag ju enbart 39 år , så som sann optimist så är jag säker på att jag en dag ska nå total harmoni i mitt liv.

Jag tror att alla människor i sig är sökande och i vårt nuvarande sätt att leva på i det västerländska konsumtionsamhället gör inte livet enklare utan snårigare skulle jag vilja säga.

Jag hoppas ni alla kommer att ha en skön dag...

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback